תנאי שימוש

האמור בתקנון זה ובאתר כולו מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.
אתר passparto.co.il (להלן – האתר) הינו אתר ברשת האינטרנט, המנהל חנות וירטואלית, ומציע ללקוחותיו מידע ומכירת מוצרים שונים (מזרנים, טקסטיל לבית וכדומה) (להלן – השירותים).
האתר מופעל על ידי פספרטו ע.מ 037043122.

תנאי השימוש באתר – רכישת שירותים וקבלת מידע:

כל הרוכש שירותים ו/או מתעתד לרכוש ו/או לקבל מידע באמצעות האתר ו/או מי שגולש באתר ומשתתף בפעילות המוצעת באמצעות האתר מצהיר מתחייב כי קרא את התקנון ומסכים להוראותיו.
באתר רשאי לקנות כל אדם מעל גיל 18 שנים, מחזיק כרטיס אשראי בר תוקף אשר הונפק בישראל או תאגיד רשום בישראל.
הזמנתו של הרוכש לקבלת שירותים תתקבל ובתנאי שהתמלאו כל התנאים הבאים: (1) ניתן אישור לביצוע העסקה מחברת האשראי של הרוכש; (2) המוצרים המבוקשים נמצאים במלאי; (3) המען בו יש לספק את השירות נמצא במפת החלוקה של החברה; (4) הלקוח נדרש להציג לשליח תעודת זהות. כל המוצרים נמצאים במלאי החברה או ניתן לספקם במועד אליו התחייבה החברה באתר. אם בשל נסיבות חריגות שלא ניתן היה לצפות בעת ההזמנה אזל המוצר מהמלאי ולא ניתן יהיה לספק את המוצרים, תימסר על כך הודעה לצרכן תוך חמישה ימי עסקים.

מדיניות שירותים ומחירים וביצוע הזמנה:

באתר פספרטו מוצעים למכירה פריטים המלווים בתמונות, התמונות נועדו להמחשה בלבד. ליד כל פריט מוצג מחירו בשקלים. משתמש באתר יכול להוסיף לסל הקניות כל פריט וזאת לאחר שהתרשם ממנו וממחירו. המשתמש יכול לשנות כמויות, להוסיף ולגרוע פריטים מסל הקניות בכל עת. בסיום ההזמנה יש לעבור לקופה לצורך אישור העסקה.
במקרה שבוצעה הזמנה למוצרים המוצגים באתר פספרטו והתברר כי באופן חריג אחד מהמוצרים אזל, אנו מתחייבים להודיע טלפונית ללקוח על כל חוסר בפריט ולסכם עם הלקוח את מועד משלוח הפריט החסר ו/או על ביטול ההזמנה במידה ולא יהיה ניתן לספקו. המשלוח יבוצע בתוך 14 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה.

תשלום בגין השירותים:

התשלום מתבצע באמצעות כרטיסי אשראי, כאשר יש אפשרות לקנייה בתשלומים (בכפוף לאישור חברת האשראי) ללא ריבית, בהתאם לגובה הקנייה. החיוב בפועל נעשה לאחר הכנת החבילה וסמוך לשליחתה. פרטי כרטיס האשראי מועברים באמצעות שרת מאובטח כאשר הם מוצפנים. אם בכל זאת בחר המשתמש שלא למסור את פרטי כרטיס האשראי, אנו ניצור איתו קשר טלפוני ביום העסקים הקרוב כדי לקבל את פרטי כרטיס האשראי.

פרטי רוכש השירותים ואבטחת האתר:

בעת ביצוע הזמנה לרכישת שירותים באמצעות האתר, יידרש הרוכש להזין במערכת פרטים אישיים, פרטי ההזמנה, פרטי כרטיס האשראי וכו’ (להלן – הפרטים). בעלי האתר ו/או מי מפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לטעות הנעשית על ידי הרוכש בעת הקלדת הפרטים. כמו כן, הנ”ל לא יהיו אחראים במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למקרה שבו פרטי הרכישה לא ייקלטו במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת ביצוע פעולות באתר. הקלדת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית. נגד מוסרי פרטים כוזבים יינקטו צעדים משפטיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שעלולים להיגרם לאתר ו/או לבעלי האתר ו/או למי מפעיליו ו/או למי ממנהליו ו/או מי מטעמם. במקרה של הקלדה שגויה של פרטים (לרבות הפרטים האישיים של הרוכש), שמורה לחברה ו/או מי מטעמה הזכות לפסול את ההצעה. פרטי הפעולה באתר, לרבות פרטי ההצעה ופרטי הרוכש, יועברו באמצעות פרוטוקול אבטחה מוצפן (SSL), המקובל בסחר אלקטרוני, למחשב עיבוד הנתונים של החברה. פרטים אלו לא יועברו על ידי החברה ומפעילי האתר לגורמים חיצוניים, למעט לחברת כרטיסי האשראי, וזאת רק על מנת להשלים את פעולות הרכישה שבוצעה על ידי הרוכש.
החנות תהא רשאית לשלוח למבצעי פעולות דואר אלקטרוני ולפנות אליהם בכתב או בעל פה בכל מידע בדבר מבצעים של החברה, חידושים באתר, פרסומות מגופים מסחריים נבחרים וכיו”ב, אלא אם יודיע הרוכש בכתב כי אינו מעוניין בכך.

החזרת מוצרים:

ניתן לבטל עסקה תוך 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי, לפי המאוחר ביניהם. הודעה על ביטול תימסר בפקס/דוא”ל/דואר. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי או סביר באריזתו המקורית ע”י משלוח בתאום מראש בדואר האלקטרוני service@passparto.co.il
בעת ביטול שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי, ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך מביניהם וזאת בתנאי שהמוצר באריזתו המקורית ולא היה בו כל שימוש.
בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי, לא ייגבו דמי ביטול.

בעלות ושמירה על זכויות:

האתר מכיל חומרים שונים, המוגנים ע”י זכויות יוצרים, סימני מסחר, זכויות קניין אחרות, לרבות תוכן, תמונות, גרפיקה, מוסיקה, וידאו וקול, אשר חלקם בבעלות החברה וחלקם בבעלות צדדים שלישיים. רוכש ו/או גולש ו/או כל צד ג’ המבצע פעולות בו אינו רשאי לשנות, לפרסם, לשדר או להעביר, לקחת חלק בהעברה או מכירה ולהשתמש באתר או בחלק ממנו לשם יצירת יצירה נגזרת או לנצל את האתר, ו/או את תוכנו של האתר, כולו או חלקו למטרה כלשהי, למעט המטרה, שלשמה נוצר האתר. החברה מתירה למשתמש “להוריד” (download) למחשבו האישי לצורך שימוש אישי בלבד שאינו מסחרי, היתר זה כמו גם כל פעולה חוקית אחרת באתר, אין בהם כדי להקנות למשתמש זכות קניינית כלשהי במידע האמור בפרט ובאתר ובתוכנו של האתר בכלל.

הגבלת אחריות:

האחריות הבלעדית לכל המוצרים ולגבי כל מידע או מצג שנעשה באתר בכל הנוגע למהות המוצרים, לרבות שמות היצרנים, טיב המוצרים, תכונות המוצרים, תמונות המוצרים וכיוצ”ב, חלה על היצרנים ו/או היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים, על-פי החוקים והתקנות להגנת הצרכן.

האתר נוקט בכל האמצעים כדי לוודא כי המידע המוצג באתר אמין. במקרים בהם תתגלינה טעויות במידע המוצג באתר, ינקוט האתר בכל האמצעים כדי לפתור את הבעיה וכן יאפשר את ביטול העסקה בלא גביית דמי ביטול.
התמונות באתר מיועדות להמחשה בלבד. יודגש, כי ייתכנו הבדלים ושינויים בין מראה המוצר בתמונה לבין המוצר במציאות.
בכל מקרה, חבות החנות, תחת כל עילה משפטית שהיא, בגין מוצרים הנזכרים בסעיף זה לא תעלה מעבר לגובה התמורה ששולמה בפועל על המוצר/השירות שהוזמנו ע”י הרוכש. החנות ו/או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לכך שהשרת אשר באמצעותו עובד האתר יהיה נקי מווירוסים או מרכיבים או אלמנטים זרים אחרים אשר עלולים לפגוע או לפגום במחשב האישי של הרוכש או בציוד אחר של הרוכש כאשר הוא נכנס ו/או מזמין או שירותים ו/או משתמש באתר, וזאת בכפוף לנקיטת כל צעדי האבטחה ע”י האתר. כמו כן, החנות לא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית באתר שנעשית על ידי רוכש כלשהו או צד ג’ כלשהו שאינו בשליטה של החברה. החברה תהא רשאית להפסיק או למנוע את ההתקשרות או הגישה של רוכשים לכל חלק שהוא באתר או באתר כולו בכל שלב.

שיפוי ופיצוי בגין שימוש בלתי ראוי באתר:

כל העושה שימוש בלתי ראוי באתר מתחייב לשפות ולפצות את החנות ו/או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם בגין כל תביעה ו/או הוצאה ו/או נזקים מכל מין וסוג כלשהו כולל הוצאות משפטיות, אשר ייגרמו לחברה /או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או למי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם.

שירות לקוחות:

שירות הלקוחות שלנו בדואר אלקטרוני service@passparto.co.il, נועד לפתור בעיות לפני ואחרי משלוח, לסייע בגלישה באתר, לתת מידע נוסף על מוצרים ולשמוע תלונות ומחמאות.

ניתן לפנות לשירות הלקוחות בדואר אלקטרוני ו/או בשליחת פנייה דרך האתר תחת “יצירת קשר”.
נציגי הלקוחות יחזרו ללקוח בתוך 2 ימי עסקים.

NOVEMBER SALE

בכל רכישת מזרן פספרטו קלאוד
מצעי כותנה 100% יוקרתית

במתנה

0
העגלה שלך
  • No products in the cart.