שאלות-ותשובות
כן, במזרנים שלנו תיתכן סטייה של עד 3 אחוזים ועדיין המזרן מתאים לשימוש עבור המידה שהוזמנה.
אנו מספקים 10 שנות אחריות על המזרן. במהלך השנה הראשונה, אם יש כל בעיה הפוגמת באיכות השינה, אנו נחליף את המזרן ללא שאלות.
במהלך השימוש במזרן מרגישים את הנוחות שלו. מומלץ להתרגל למזרן לפחות 20–30 ימים לפני שתדעו שזהו המזרן המתאים לכם. בנוסף יש להשתמש בכפוף להוראות השימוש אותם אנו מציינים באתר. וכמובן, לכל שאלה ו/או בעיה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות.
ניתן לפנות אלינו באמצעות מייל בכתובת service@passparto.co.il או באמצעות וואטסאפ במספר 053-4727447. צוות שירות הלקוחות ישמח לתת מענה בכל עת במקרה של בעיה או שאלה כלשהי. אנו מחויבים לספק שירות אדיב. אנו עושים כל שביכולתנו לתת מענה מהיר ככל הניתן. זמן מענה שירות הלקוחות הוא עד 2 ימי עסקים.
לקוחות שיש להם בעיה עם המזרן במהלך תקופת האחריות, ובכפוף לתנאי השימוש והאחריות שלנו, יכולים ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו. בשנה הראשונה נחליף את המזרן ללא עלות וללא שאלות מבית הלקוח ועד החזרת המוצר לבית הלקוח. בשנה השנייה נתקן ללא עלות (לא כולל שירותי הובלה).
מזרני פספרטו מיוצרים מחומרים איכותיים, וכל לקוח שרוכש מאיתנו מזרן יכול לבדוק את המזרן במהלך 100 הימים הראשונים כדי לדעת ולהרגיש בנוח עם המזרן מבלי לחשוש. אם הוא לא מרוצה, יש לו את אפשרות להחזיר את המזרן ולקבל החזר מלא של הכסף במהלך חודש ימי עסקים מרגע קבלת הבקשה.
המזרנים האורטופדים שלנו מספקים נוחות מצוינת ותמיכה בגב בזכות הטכנולוגיה המתקדמת. הם מיוצרים מחומרים איכותיים המבטיחים את החזקת המוצר לאורך זמן.
לקוח שאינו מרוצה מהמזרן יכול ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ולבצע את ההחזרה במסגרת המדיניות שלנו, וכך יקבל החזר מלא על הכסף.
יש לבדוק את פרטי המשלוח, התשלום והאחריות על המזרן בעת הרכישה. ניתן למצוא מידע נוסף באתרנו או ליצור קשר עם שירות הלקוחות.