fbpx

איך בוחרים מזרן מתאים?

בחירת מזרן לשינה היא תהליך אישי וחשוב, המשפיע על איכות השינה ובריאות הגוף. עליך לשקול מספר גורמים: רמת הקושי שמתאימה לך, העדפות חומרים (כמו זיכרון או קפיצים או שילובם), תמיכה בגב והסתגלות לצורת הגוף. מומלץ לחפש מזרון המציע ניסיון ללא התחייבות, כדי להבטיח התאמה מלאה לצרכים ולהעדפות שלך. בפספרטו, אנו מציעים מזרנים איכותיים, עם דגש על ייצור מקומי ותמיכה אורטופדית, כדי להבטיח שתיהנו משינה רגועה ומחזקת.

החשיבות של החוויה האישית, האיכות, והתמיכה הנובעת מבחירה נכונה:


בחירת המזרן המתאים: השקעה באיכות חייך

בחירת מזרן לא צריכה להיות פשוטה. זהו תהליך שמשפיע על בריאותך, איכות שינתך, ובסופו של דבר – על איכות חייך. כאן, בפספרטו, אנו מבינים את הדינמיקה הייחודית של כל לקוח ומציעים מזרנים איכותיים עם דגש על תמיכה אורטופדית, מתוך הכרה בחשיבות המגע האישי וההתאמה המושלמת.

איכות וייצור מקומי: זה יתרון חשוב 

בחירה במזרון מפספרטו היא בחירה באיכות ובתמיכה מקסימלית. כל מזרן מיוצר בישראל, עם תשומת לב לפרטים הקטנים שמהווים את ההבדל בין שינה טובה לשינה מושלמת. עם מזרנים כמו פספרטו ארט, קלאוד, ופרימיום ארט, אנו מציעים גוון של אפשרויות התאמה שמאפשרות לך למצוא את הפתרון האורטופדי והנוח ביותר עבורך.

ניסיון ללא התחייבות: הבטחתנו לשקט נפשי

אנו בפספרטו מציעים 100 לילות ניסיון ללא ניילון, מה שמאפשר לך לוודא בעצמך את ההתאמה המושלמת של המזרן לצרכים האישיים שלך. אם מזרן אינו מתאים במהלך תקופת הניסיון, אנו מחליפים אותו ללא עלות, מתוך מחויבות לאיכות שינתך.

הבטחת איכות ל-10 שנים: נוחות ללא דאגות

להבטיח את שלוותכם ואת איכות השינה שלכם, פספרטו מציעה אחריות לעשר שנים על מזרניה האיכותיים, תוצרת ישראל.

במסגרת האחריות במהלך השנה הראשונה במקום לתקן אנו מחויבים להחלפת המזרן ללא עלות במקרה של בעיה במזרן הפוגמת באיכות השינה עקב פגם ייצור בחומר הגלם , כדי להבטיח שתיהנו משינה נטולת כאבים ומרגיעה.          בחרו בפספרטו לחוויה של שינה איכותית, שתשדרג את איכות חייכם ותספק לכם אנרגיה רעננה כל בוקר.


אנו ישנים במשך כשליש מחיינו, לכן עבור שינה נוחה במיוחד ונטולת כאבים, שהיא מפתח ליום טוב ולגב טוב.

אנו מספקים מזרן איכותי המעניק את התמיכה הרצויה. חשוב לדעת מזרן שלא מתאים עלול להזיק.

לכן אצלנו בפספרטו אנו דואגים למפרט טכני איכותי ומשתלם במיוחד כדי לתת מענה אמיתי לצורך היום־יומי האורטופדי לתמיכה נכונה.

סוגי המזרנים שלנו:

מזרן פספרטו ארט – המזרן מתאים גם למיטה מתכווננת, מזרן איכותי ואורטופדי בסטנדרט גבוה המשלב ויסקו המקבל את צורת הגוף וחוזר לצורתו המקורית בשילוב ספוג ביצים המסייע לזרימת הדם ובכך השינה איכותית יותר. גובה המזרן 27 ס”מ.

מזרן פספרטו קלאוד – מזרן יוקרתי ואיכותי במיוחד שנותן תמיכה מקסימלית עם פיזור רחב מאד באמצעות קפיצי פוקט מבודדים ואיכותיים, בשילוב חומרי הגלם ויסקו, אשר מקבל את צורת הגוף וחוזר לצורתו המקורית לאחר מכן ומשלב תמיכה מלאה וכולל לטקס, חומר יוקרתי המשלב בטכנולוגיה שלו שילוב אורטופדי, וכל אלו שומרים שפיזור נקודות לחץ יהיה רחב במיוחד ומסייעים לשינה איכותית ותחושה נעימה במיוחד גובה המזרן 30 ס”מ.

מזרן פספרטו פרימיום ארט – מדובר במזרן יוקרה המכיל שילוב של ספוגים יוקרתיים בטכנולוגיה מתקדמת, בשילוב ויסקו המקבל את צורת הגוף וחוזר לצורתו המקורית, לטקס המספק מענה אורטופדי ושילוב ספוגים פולימריים ובדים יוקרתיים. המזרן איכותי ביותר. גובה המזרן 32 ס”מ.

 פספרטו מייצרת כחול לבן בעבודת יד כאן בישראל ברמה גבוהה. כל מזרן מיוצר כדי לספק את הכי טוב לכם וליקרים לכם. פספרטו חושבים מחוץ למסגרת עם איכות ללא פשרות. פספרטו – הבחירה שלך, הפתרון שלנו.  

עגלת קניות
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות שלכם
המשיכו קניות באתר
משלוחים חינם בקנייה מעל 199 ש"ח
0